Diş Beyazlatma Öncesi Yapılması Gerekenler Nelerdir?

Dişlerinizi Beyazlatmaya Hazırlanın!

Diş beyazlatma işlemi; çeşitli sebeplerle renk değiştirmiş ve sararmış dişlerin rengini açmak, daha beyaz ve doğal bir görünüme kavuşturmak için uygulanan bir tedavi yöntemidir. Daha beyaz ve estetik bir gülüşe sahip olmak diş beyazlatma işlemi ile mümkün olmaktadır. Diş beyazlatma işlemi, diş yüzeylerindeki gözenekli mine yapısında oluşan renkli, organik ve inorganik maddelerin diş beyazlatma jelleri ile giderilmesiyle yapılır.

Diş beyazlatma öncesi yapılması gereken bazı işlemler vardır. Bu işlemlerle, diş beyazlatma işlemi çok daha etkili ve kalıcı olacaktır. Peki diş beyazlatma öncesi yapılması gerekenler neler, birlikte inceleyelim.

Diş Beyazlatma Öncesi Diş Bakımı Şart!

Diş beyazlatma öncesi yapılması gerekenlerden ilki detaylı diş bakımıdır. Diş beyazlatma işlemi öncesi, etkili bir sonuç alabilmek için gerekli olan tedavilerin yapılması tedaviyi daha başarılı kılacaktır. Diş beyazlatma öncesi yapılacak olan muayene ile hastanın diş sağlığı ile ilgili problemleri belirlenir. Varsa diş eti iltihapları tedavi edilir. Yapılması gereken dolgular varsa yapılması tavsiye edilir. Ağız ve diş sağlığı ne kadar iyi olursa diş beyazlatma işlemi de o kadar etkili ve kalıcı olacaktır.

Diş Çapraşıklığı Varsa Ortodonti Tedavisi Sonrası Diş Beyazlatma İşlemi Daha Başarılı Olacaktır!

Diş çapraşıklığı problemi, birçok ağız ve diş sağlığı sorununu beraberinde getirir. Bu sorunların önüne geçmek ve estetik bir gülümsemeye sahip olmak için ortodonti tedavisinin yapılması şarttır. Ortodonti tedavisinden sonra yapılacak olan diş beyazlatma işlemi çok daha başarılı olacaktır.

Diş Beyazlatma Öncesi Diş Taşları Temizlenmeli!

Diş beyazlatma öncesi, daha etkili bir sonuç almak için diş taşı temizliği yapılması şarttır. Diş taşı, yiyecek artıklarının birikerek sertleşmesi sonucu oluşur. Maalesef oluştuktan sonra fırçalama yöntemi ile geçmeyecektir. Bunun için diş hekiminin müdahalesi şarttır. Diş taşı dişte sarı ve kahverengi renklerinde lekelenmelere yol açabilir. Bu lekelenmeler diş beyazlatma işlemi ile geçmeyecektir. Bu sebeple diş beyazlatma öncesi yapılması gerekenlerden biri diş taşı temizliğidir.

Diş Eti Hastalıkları Tedavi Edilmeli!

Diş beyazlatma, tüm diş güzelliğini ortaya çıkarması amaçlanan bir diş hekimliği uygulaması olduğu için sağlıksız dişlere yapıldığında herhangi bir yarar göstermeyecektir. Diş beyazlatma öncesi mutlaka kanayan, şişen ve sağlıksız gözüken diş etleri için uygun tedavilerin yapılması, ağız ve diş sağlının tam olarak oluşturulması gerekir. Diş beyazlatma öncesi yapılacak genel diş muayenesinde hekiminiz yapılması gereken diş eti hastalığı tedavilerinden bahsedecektir. Kusursuz bir gülüş için mutlaka diş etlerinin sağlıklı olması gerekir.

Diş Beyazlatma İşleminin Başarılı Sonuçlanması Diş Beyazlatma Öncesi Yapılması Gerekenlere Bağlı!

Diş beyazlatma işlemi, doğru tedavi ile uygulandığında başarıya ulaşan ve herhangi bir zararı olmayan bir uygulamadır. Diş beyazlatma öncesi hastaya profesyonel olarak diş bakımı yapılması gerekir. Diş taşlarının temizlenmesi diş beyazlatma işleminin başarısını önemli ölçüde etkileyecektir.

Ayrıca diş beyazlatma seansları arası hastanın, renklendirici gıda, çay, kahve ve alkol tüketimini sınırlandırması gerekir. Bu gibi renklendirici gıda ve içecekler diş beyazlatma işleminden alacağınız sonucu etkileyecektir.

Sararmış Dişler İçin Diş Beyazlatma Yöntemleri

Demo Blog